2018. május 6., vasárnap

Mennyire vagy KIÁBRÁNDÍTÓ?

Nem keresnek a fiúk randi után? Folyton rosszul sikerülnek a találkozóid? Szívesen változtatnál, de fogalmad sincs, milyen irányba indulj? Akkor a blog történetének első tesztje éppen neked szól! Felelevenítem az ifjúsági magazinok klasszikus tesztjeit, ahol pontok gyűjtésével ismerheted meg jobban magad. Rám jellemzően ez kicsit nagyobb szabású lesz, szóval maximálisan 100 pontot tudsz gyűjteni. Ne feledd: a teszt lényege, hogy minél kevesebb pontod legyen, hiszen az jelenti azt, hogy vonzó vagy, míg, ha közel kerülsz a 100 ponthoz, inkább kiábrándító!

A teszt teljesen szubjektív, amit itt olvashattok, az az én ízlésemnek felel meg, nem kollektíven a fiúkénak. Előfordulhat, hogy téged imádnak a fiúk, de ha a legtöbb, amit adni tudsz, az a szépséged, a mosolyod, és az aranyosságod, akkor készülj fel a pontzáporra, mert nálam nagyon könnyen magadra ismerhetsz.

Kép: Shutterstock



Kezdhetjük? Elő a számológépekkel, hiszen a teszt végén jön az értékelés!



  • Ezotériában, chemtrail-jellegű összeesküvés-elméletekben hiszel, vagy a homeopátiás szerekben, esetleg trénerhez jársz. (2 pont)
  • Azt gondolod, hogy bármit megtehetsz, bármit elintézhetsz, neked mindent szabad, rád nem vonatkoznak szabályok, te valami törvényen kívüli vagy, egyszóval: nárcisztikus vagy. Hogy ezt azzal indokolod, hogy szép vagy, különleges vagy, az teljesen mindegy, elég az ebben való hit. (3 pont)
  • Gyakran viselsz erős, élénk színű rúzst. (2 pont)
  • Gyakran célozgatsz arra, hogy elégedetlen vagy a testeddel, hogy fogynod kellene, vagy, hogy csúnyának tartod magad, esetleg kevésbé értékesnek, mint a többi lányt. (3 pont) (Ha duci vagy, az nem ér pontot, csak az önostorozás, célozgatás!)
  • Megjegyzést teszel másokra az utcán, akik kevésbé előnyösen öltöznek, vagy más testalkatúak, esetleg nem a legjobb helyen dolgoznak (építkezés, utcaseprés stb.) Igen, tudom, a blogon én is beszólok a dohánybolti eladóknak, le kellene róla szoknom, viszont személyesen soha nem viszonyulok lekezelően hozzájuk sem. Ha te igen, akkor: (3 pont)
  • Gyakran használsz idegen szavakat a magyar megfelelőjük helyett. Angol nem ér, azt én is szoktam! Olyanokra gondolok, mint a kettős érzés helyett az ambivalens érzés, állandó helyett a konstans. Baromi idegesítő, olyan, mintha okosabbnak akarnád feltüntetni magad, és valamit ezzel kompenzálnál. Akarom mondani, ellensúlyoznál. (1 pont)
  • Dik, gyá és geci szavak használata. (3 pont) (Ide még berakhattam volna a 'vágod' és a 'kajak' szavakat is, de nem akarok túl szigorú lenni.)
  • Többet káromkodsz, mint én. (2 pont)
  • Rendszeresen az exeidről van szó. (3 pont)
  • Tetoválás van a karodon, a kulcscsontodon, ujjadon, dekoltázsodon. Elég az egyik. Különdíjas, ha arról szól, hogy ellened tizenévesként összeesküdött a világ, téged mindenki bánt, és neked mennyire rossz; de te erős vagy, és megmutatod mindenkinek, hogy mennyire nem fogsz megtörni a hátralévő hatvan évedben. Idézet a legjobb, imádom! (3 pont)
  • Piercing van a szád mellett, oldalt. (3 pont)
  • Kockás a hasad. (1 pont) (Fene egye a válogatós ízlésemet már!)
  • Általánosítasz. Szerinted a férfiak szemetek, a korosztályod idióta, a helyes fiúk nagyképűek, a vörösek meg jók az ágyban, és meggyőződéssel hiszel abban, hogy ez tényleg mindegyikükre vonatkozik. (2 pont)
  • Szerinted én is olyan vagyok, mint a többi. Ezért nem nyílsz meg, elfojtod előlem az érzelmeidet, hiszen már vagy húsz fiú átvert, és tuti, hogy én is éppen abban sántikálok, hogy átverjelek! Védekezésképpen néha beflegmulsz, meg várod, hogy hátha én majd jobban megnyílok, és úgy közelebb kerülünk egymáshoz. (3 pont)
  • El tudja vonni a figyelmed egy kisállat egy fontos beszélgetés, vagy ismerkedés közben. (2 pont)
  • Előrébb helyezed a kisállatot, mint egy embert. Fontosabbnak tartod a fellépést az állatkínzás ellen, mint az emberkínzás ellen. (2 pont)
  • Előre megbeszéled egy barátnőddel, vagy anyukáddal, hogy hívjon fel fél óra után, és ki tudjon menteni a találkozóról. (5 pont) (Van ennél megalázóbb? De komolyan! Ez arra enged következtetni, hogy egyedül képtelen vagy megmondani, ha valami bánt, vagy nem tetszik. Biztató...)
  • Az egész találkozót olyan mértékben széttrollkodod, szétpoénkodod, hogy nem is ismerlek meg, nem is tudok meg rólad semmi fontosat, hiszen amint elmélyülne a beszélgetés, beletrollkodsz. Védekező mechanizmus, a legaljáról. (2 pont)
  • Tesztelgeted a türelmem, vagy azt, hogy mennyire vagyok befolyásolható, rávehető, engedékeny. Manipulálni próbálsz. Elhiszem, hogy érdekel, de igazán megvárhatnád, amíg olyan helyzetbe kerülünk, nem kell erőltetni. Ha nem tudsz várni, akkor: (3 pont)
  • Viccesnek találod a lökdösődést, csapkodást, vagy azt, hogy kirántasz valamit a kezemből. Fizikailag agresszívnek, erőszakosnak tűnsz. (5 pont) (Más az, ha már hónapok óta együtt vagyunk, és csapkodjuk egymás fenekét, mint elsőre rángatni a másikat, vagy hasonló.)
  • iPhone-od van. (1 pont) Ha nem iPhone-od van, de reggelente összebújás helyett a telefonodért nyúlsz, nem lehet veled úgy elmenni kajálni, hogy ne fotózd le; és programot szervezni úgy, hogy ne csekkolj be, akkor nyugodtan írd be magadnak ezt a pontot. Ha iPhone-od van, akkor pedig mindenképp.
  • Látványos rajongója vagy egy nemzetközi ruha-, ékszer-, vagy autómárkának. Neked ez fontos, meghatározó. (2 pont)
  • Túl sok kiegészítőt hordasz, úgy nézel ki, mint egy karácsonyfa. (2 pont) (Nekem erről mindig az jut eszembe, hogy szex előtt vajon mi a sorsuk? Hazaérünk, az ölembe veszem, ledobom az ágyra, és akkor... várj, a nyakláncom! Elkezdünk hevesen csókolózni, oldalra fordítja a fejét... várj, a fülbevalóm! Elkezdem vetkőztetni... várj, a karkötőm! És amikor meglátom az óráját, meg a bokaláncot, eszembe jut a volt barátnőm, aki semmilyen ékszert nem hordott, és elmegy a kedvem az egésztől, mert vele csak úgy egymásnak estünk, és kész, őt meg meg kell pucolnom, mint valami répát.)
  • Rendszeresen füvezel, vagy más cuccot tolsz. Ha nem akarsz rávenni, hogy én is csináljam, akkor néha belefér, de lehetőleg, ne legyen az életed része. Az alkohollal valamivel elnézőbb vagyok, nem gond, ha egyszer-kétszer fognom kell a hajad, de rendszert ebből se csináljunk. (2 pont)
  • Az időt, amit azzal tölthetnél, hogy téged megismerlek, azzal töltöd, hogy folyton történeteket mesélsz az unokatestvéredről, a kutyádról, a hörcsögödről, a szomszédodról, a takarítónőről, a háziorvosodról. Őszintén, elsőre ez egyáltalán nem érdekel, én azért mentem el, hogy téged megismerjelek, meg amúgy is nehezen viselem a small talkot. (3 pont)
  • Nyomkodod a telefonodat, százával mutogatod a képeket a galériádból, esetleg elkezdesz hangosan zenét hallgatni. (Te jó ég!) (3 pont)
  • Jellemzően helytelenül írsz. (3 pont)
  • Facebookon a Rozsdás Rákolló, vagy az Élet Iskolája van beállítva a munkahelynél, vagy a tanulmányoknál. (1 pont)
  • A képeiden a melleid, vagy a feneked vannak a középpontba helyezve, pucsítasz, csücsörítesz, vagy dobálod a hajad. Bármelyik elég. Különdíjas, ha erre fel még hangoztatod, hogy nincs normális pasi, mind ugyanolyanok, mert az összes csak meg akar dugni. Guess why! (3 pont)
  • Szerinted létezik olyan, hogy magyar rap, és hallgatsz ilyesmit. (2 pont) (Külföldi rap nem ér pontot, és a slam poetry sem!)
  • Snapback sapkát hordasz. (1 pont)
  • New York-jeles sapkát hordasz. (2 pont)
  • Képtelen vagy megfogalmazni, mit keresel egy férfiban. Azt a pluszt keresed. Azt a valamit. És, ha nincs meg az a valami, akkor ennyi volt. Igénytelen vagy, nincsenek kifejezett igényeid, elvárásaid a férfi személyével, viselkedésével szemben, akivel találkozol. Nem kiegyensúlyozott férfira vágysz, figyelmesre, elszántra, határozottra, tökösre, céltudatosra, intelligensre, megfontoltra, erősre, olyanra, akinek jó a dumája, akitől lehet tanulni, vagy bármi hasonlóra, hanem te valamire vágysz. És te magad sem tudod, mi az a valami. Itt arról van szó, hogy neked nem számít az ember, hanem a show-műsor számít, amit előad. Ennél a fajta önzésnél nincs ezen a listán kiábrándítóbb. (5 pont)
  • Kelleted magad, szexizel, harapdálod az ajkaid, próbálsz úgy nézni. Affektálsz, nyávogsz. Bitch, please, muszáj ezzel kezdeni? Tényleg egy állatnak nézek ki, aki beéri ennyivel? Ha tetszel, akkor a természetes viselkedésedre is fel fogok izgulni, ha meg nem, akkor ezekkel még inkább ellenszenvessé válsz. Semmi értelme, szánalmasnak tartom és megalázónak. (1 pont)
  • Ha mesélek valamit, minden történetre rá akarsz kontrázni, túl akarsz licitálni mindent. Te nagyobbat láttál, te kevésbé féltél, te messzebbre mentél, te bátrabb voltál, veled minden sokkal jobban megtörtént, mindenkit ismersz, mindenhez értesz, mindent láttál már. Oké-oké, elismerlek, te vagy a jó, de most már hazamehetek? Uncsi. (3 pont)
  • Lájkolod a Szabadon Ébredőket, vagy a Mindenegyben blogot. (2 pont) (Ha becsületes vagy, ezt a két pontot a Blikknél, Borsnál, Ripostnál is behúzod. Nem kell egyenként, elég csak egyszer.)
  • Tudom, volt már tesztelés, de ha szóban, vagy írásban azt teszteled, hogy vajon mennyire lennék nyitott más lányokra, és ezt olyan aljas módon teszed, hogy biztatsz arra, hogy vonzódjak inkább hozzájuk, miközben belül azt reméled, hogy bizonygatni fogom, hogy hozzád ragaszkodom, az újabb (3 pont). Az ilyen furfangos lányok szoktak aztán világraszóló féltékenységi balhékat csapni, ez garantálja az iszonyú erős birtoklási vágyat. Köszi, kihagyom.
  • Konditermi tükörben pózolsz, és nyilvánosan megosztod a képet. (1 pont)
  • Szakadt nadrágot hordasz. (1 pont) (Feslett, vagy rojtos nem ér!)
  • Snapchat filteres képeket osztasz meg. Kutya, virág, őzike, whatever. (2 pont)
  • Aránytalanul sötét szemöldököd van, és olyan vastagra rajzolod, mint az M7-es. (1 pont) Szóval, mondjuk, szőke haj mellé ilyenre, vagy vastagabbra:
  • Szoliba jársz. (1 pont)
  • Nem fogadod el, ha előreengednek az ajtóban, vagy felajánlják, hogy vigyenek valami nehéz dolgot helyetted, mert nem a középkorban élünk. Elutasítod a gondoskodást, törődést arra hivatkozva, hogy erős nő vagy, akinek soha nincs szüksége másokra. (2 pont)



Na, mennyi lett? Jöhet az értékelés

81-100 pont - Ha valami csoda folytán el is jutnánk a találkozásig, valószínűleg tíz perc után sikítva, a fülemet fogva rohannék hazáig. Nálam nem sok esélyed lenne, de az Anikó-show vagy az Éjjel-Nappal Budapest tárt karokkal vár, szerintem szívesen fogadnának, jó helyzetből indulnál a szereplésért!

61-80 pont - Van nálad rosszabb, de te is pontosan érzed, hogy ez így nem az igazi. Még mindig védekezel, még mindig képtelen vagy átadni magad egy másik embernek, még mindig kommunikációs zsákutcákba fojtod a vitákat, még mindig nem tudsz kezelni egy párkapcsolatot. Ne erőltesd, nekem ehhez nincs türelmem.

41-60 pont - Ehhez sincs, de talán másnak már van. Nem vagy elveszett ember, de nem lennénk túl jó hatással egymásra. Egy nagyobb közösségben, csoportban valószínűleg már nem oltanánk szanaszéjjel egymást, ha nem jutottál el hatvanig.

21-40 pont - Nem rossz, nem rossz! Melletted már kibírnék egy teljes napot! Húsz-harminc pont környékén esélyed nyílik arra, hogy úgy láss, amilyen valójában vagyok, vagyis, hogy kényelmesen érezzem magam melletted. Van még mit változtatni, de nem vagy teljesen összeférhetetlen, főleg, ha nem közelíted meg a negyvenet.

5-20 pont - Gratulálok, te egy főnyeremény vagy! Nagy eséllyel egy élmény lehet veled az ismerkedés, és a párkapcsolat is. A legtöbb helyzetet jól kezeled, a hétköznapok is jól telhetnek melletted, figyelsz a másikra, kellemes társaság vagy. Ha egyik ötpontos sem igaz rád a három közül, akkor nincs mit tenni, csak hátradőlni, és várni a megfelelő fiút! Biztosan meg fogod találni, sokan vágynak arra, amit adni tudsz, sőt, az is könnyen lehet, hogy már elkeltél.

0-4 pont - Csak képzelj két nagy barna szívecskét a szemeim helyére. Holnap tali az ékszerbolt előtt!




Te hány pontot értél el? Van olyan dolog, ami számodra nagyon kiábrándító ismerkedéskor, vagy az első találkozón? Esetleg olyan, amit részemről túlzónak érzel? Oszd meg a gondolataid itt, vagy a Felnőtt Szemmel Facebook-oldalán!

20 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Érdekes teszt volt, azt hittem, hogy nekem sok pontom lesz, de mindössze kemény 3 pontom lett. :D Még mindig hihetetlen, de örülök, hogy nem tartozom azok közé, akikről egy csomó dolgot írtál.
    Más megjegyzésekre is számítottam, de jelen esetben nem voltak, ezek közül pedig csak ennyi pontom lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újraolvasva, talán még egy pont igaz, kettőt hozzácsaphatsz. :D

      Törlés
    2. Köszönöm, és gratulálok! :) Az 5 pont is kiemelkedő.

      Törlés
  2. Szia :)
    Gondoltam kíváncsiságból kitöltöm. Elég nagy bajban voltam, mert kb csak az volt igaz rám, hogy Iphone-om van, de az se a legújabb hanem egy őskövület :D meg szoktam káromkodni, de szerintem nem viszem túlzásba, de azért azt a pontot is hozzá adtam :D szóval így 3 pont :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb baj! :D És persze gratulálok!

      Törlés
  3. Szia!
    Voltak olyan pontok ahol nevettem, és voltak olyanok, ahol elgondolkoztam vajon tényleg léteznek ilyen lányok? Persze a válasz igen, találkoztam is egy néhánnyal, csak akkor nem fordítottam nagyobb figyelmet rájuk. Ráadásul az ilyenek valahogy mégis elérik azt, amit akarnak, csodával határos módon :D Na, de nem ez a lényeg. Kitöltöttem, pontosan 4 pontot gyűjtöttem össze. Kettőt az autósnál, mert bevallom, eléggé szeretem az Audit, viszont ha ez a pont azt jelenti, hogy csakis olyan férfival fogok beszélni, akinek ilyen autója van, akkor ezt a két pontot is ki lehet húzni, mivel szeretem, de nem befolyásol egy kapcsolatban. A másik két pontot pedig pont az utolsó pontnál tettem oda. Az előre engedést elfogadom, jól is esik, viszont az nem jön be, amikor az illető kábé minden munkát ki akar venni a kezem közül. Én is meg tudom csinálni mert eleve azért fogtam neki. De amúgy ennyi.
    Érdekes teszt volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      A legtöbb pontot a saját tapasztalataimból merítettem. Ha csak ebben a két dologban ismertél magadra, megértem, ha hüledeztél némelyiknél. :)

      Köszönöm, és gratulálok!

      Törlés
  4. Próbálkoztam, de legnagyobb jóindulattal is sajnos csak 7 lett... :')

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszett a teszt. Nekem 5 pontom lett, mert én hiszek az ezotériába és sokszor vagyok elégedetlen a testemmel. Viszont ahogy a többi kérdést olvastam, rájöttem, nem akarok olyan lenni, mint azok a lányok akiket leírtál, és talán ez a jobb. Sosem tartottam magam tipikus csajos csajnak, de azt hiszem már sosem fogok megváltozni, és mindig az a foci imádó, rózsaszínt utáló lány leszek aki most is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy végigolvastad, és örülök, hogy tetszett.

      Azért a foci szeretete, és az, hogy nem szereted a rózsaszínt, nem zárja ki, hogy csajos legyél! Ettől még lehetsz. :)

      Törlés
  6. Szia!
    Régóta olvasom a blogot, nagyon elgondolkodtatók az írásaid, érdekesnek találom a témákat.
    Meglepődtem, mert annak ellenére, hogy sok olyan pontot is beleszámoltam, amiben nem voltam biztos, csak 18-at értem el.
    A legtöbb állítással egyetértek, de azt például nem értem, miért gond, ha idegen szavakat használok: nekem ezek már az alapszókincsembe tartoznak, a hétköznapi beszélgetéseimben is gyakran használom őket, automatikusan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A 18 pont egyáltalán nem rossz, sőt! :)

      Ha valamit ki lehet fejezni magyar szavakkal, én törekszem arra, hogy azt használjam. Az angollal hajlamos vagyok túlzásba esni, de a más (főleg latin eredetű) idegen szavak nekem azt a hatást keltik, mintha okoskodni szeretne valaki.

      Köszönöm a dicséretet, jól esett! :)

      Törlés
  7. Szia! Most kezdtem még csak pár napja olvasni a blogod, nagyon érdekesnek, igazanak, és elgondolkodtatónak tartom! Nagyon megtetszett! Kitöltöttem kíváncsiságból ezt a tesztedet is 5 pontot értem el. ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy rám találtál! Az 5 pont azt jelenti, hogy egy igazi főnyereménnyel bővült az olvasótáborom. ;)

      Törlés
  8. 5 pont 😁

    Amúgy az a szemöldök 😂 Az igazán gáz, hogy van 3 évfolyamtársam (jóban vagyunk a máyik osztállyal), akik pont olyanra rajzolják. Ráadásul szögletesre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szerinted ez bejön a fiúknak? :D

      Törlés
    2. Attól függ melyiknek! 😂 Nagy az isten állatkertje...

      Törlés
    3. Ezt úgy értem, hogy mindhárom szerencsétlennek van pasija 😄 (És asszem mindegyik idősebb... ez miért menő dolog?)

      Törlés
    4. Attól függ, mennyivel idősebb. Nem biztos, hogy azért csinálják, mert menő, lehet, a srác az ő korosztályában nem jön be a lányoknak, ezért az általánosban próbálkozott, hátha.

      Törlés

40 gondolat zárásként

Kedves olvasóim! Ez az utolsó bejegyzés, amit a blogon olvashattok, és az első, amivel szembetalálja magát, aki a zárás után idelátog...